onsdag 31 mars 2010

Modell #7

Idag var Caroline hos mig och förnyade sina naglar! Först filade jag bort lite gammalt material, och sen la vi allt nytt. Tusen tack för mms, skjuts och sällskap idag!! Dagen gick väldigt fort och jag landade i Åkersberga ovanligt tidigt. Hämtade upp Alexandra som jag lagade några naglar på, sen kom Johanna förbi med sina långa fina som vi förstärkte med gelé (och ett fåtal tippar). Den riktig nageldag har det varit!

Min arbetsställning är dock under all kritik, jag vaknade med en ordentligt öm punkt i ryggen, inte har det blivit bättre av dagens kassa ställningar, jag måste skärpa mej...

Carros bling-bling-tassar! Min usla sittställning orsakade visst sneda smile, förhoppningvis inget som någon lägger märke till.. *Fniss* :)

1 kommentar:

Nettan sa...

Aj, aj, aj !
Du måste tänka på hur du sitter tjejen !
Får komma in och kolla dig imorgon ! Ha ha !

Jättefina naglar blev det i alla fall.

Kram