lördag 13 mars 2010

1:a veckan hos KN

Heey! Jag kände att jag behövde en sådan här också, ni måste följa med mig när jag tar nya steg, inte kan jag göra det helt på egen hand...

Det har varit en helt underbar vecka, utbildningen och vår lärare Rosa är super, jag önskar att vi fick gå längre än fyra veckor! Vi har i alla fall ägnat oss åt teori, manikyr och paraffinbad, och igår fick vi börja öva på att måla tippar. Inte helt enkelt, särskilt inte för mig som är en sådan otrolig perfektionist och som dessutom inte har alltför lätt att bli nöjd med det jag gör, ehm ja, kan det kallas prestationsångest?! Hur som helst, hela utbildningen kräver så klart övning. Öva öva öva, det är vad jag kommer att behöva göra några månader framöver. Grymt kul, att lära sig saker är bland det roligaste som finns, visst?

Klockan är mycket, jag återkommer inom kort och berättar mer!


Jag målar tippar med Light Elegance-gel.

Inga kommentarer: