måndag 29 mars 2010

Nailicious

Idag var Peris syster Hero hos mig och gjorde sina naglar, jag har aldrig träffat henne förut men hon var precis lika go och underbar som sin lillasyster! Tyvärr kan jag inte lägga in några bilder, det verkar vara något tillfälligt fel på Blogger, men jag återkommer.

Idag fick jag papper från Bolagsverket, mitt företag är registrerat!! Med det mumsiga namnet Nailicious är tanken att jag ska ta kunderna med storm!! Men ja, det är ju än så länge bara en framtidsdröm, nu får jag ta ett steg i sänder. Jag tar mig i alla fall framåt, nästa steg blir att öppna ett företagskonto, och sedan träffa karln på Nyföretagarcentrum.

Idag var jag förbi Täby Närspa som ligger högst upp på Täby Park Hotell. Min syster håller till där, och tanken är att jag ska vara med på ett hörn ;) Det är såååå fint där, och lugnt. Så den som vill slappna av och njuta bör ta en sväng förbi där! Jag återkommer med en hemsideadress, den ska ordnas till ordentligt innan offentligt bruk.

Ses snart!

2 kommentarer:

Maria "Mary" Nord sa...

Jag vill absolut bli din kund sen Helena! Så ska du få göra fina naglar på mig! =D Puss

Nettan sa...

Va kul för dig med Täby !
Då måste jag komma förbi och hälsa på nån gång !

See you tomorrow !