torsdag 25 mars 2010

Glitter

Imorgon är det fredag, sen har vi bara en vecka kvar på utbildningen, JÖSSES vad fort tiden har gått..! Jag vill inte att det ska ta slut :(

Idag har vi haft kemi, för att förstå produkterna vi arbetar med, ganska intressant faktiskt. Det vi lägger på naglarna för att göra dem starka och vackra är inget annat än plast. Plast som inte är ofarlig förrän efter härdning.

Ikväll har jag gjort om mina egna naglar, tröttnade ganska fort på mitt första set så jag filade av allt, både längd och gelé. Man skulle kunna säga att jag ägnat hela denna kväll åt att fila, fila... och fila. Jag gillar ju allt som glittrar, inte minst naglar!! Så idag fick det bli mitt första inköpta glitter på klorna; en söt jeansblå nyans! Svårt att fånga på bild, men fin är den i alla fall!


Den är blåare i verkligheten!

2 kommentarer:

Nettan sa...

Snygg - och jag vet ju också att den är blåare !

Här blir det till att fixa naglarna i helgen !

Synes snart !

kramiz

Mariah sa...

jätte fint:)