måndag 14 juni 2010

Nya bilder

Låt mig berätta om min dag! Tänk att man kan vara så är glad trots att man kommer hem klockan 21 på kvällen och är helt slut :)

En av mina närmsta vänner Johanna åkte med mig in till salongen idag, filade, snackade och prydde naglarna med Natural Tip och en gammelrosa glitterkant, riktigt snyggt till hennes egna färger! Det är ju inne med en färgad smile-kant igen, som ni säkert redan vet :)

Yasmins goa kusin kom förbi för att stå ut med mej att bra tag, vi gjorde en snygg vit fransk manikyr med grön glitterdekoration.. Yes, äntligen lite deko ;) Det blev riktigt fräscht, tyvärr svårt att fånga effekten på bild.

Fick sedan ett lite sent återbud, så jag tog in två stycken för lagning, kändes skönt att kunna hjälpa dem med en gång när de ändå var i krokarna!

Jaa, nu äntligen hinner jag springa och köpa färger, men icke då... Ännu bättre: Eila haffade mej för att klippa av mina halvårsslitna toppar. Vilken lyx! Sitter här med den där underbara frisör-schampo-doften i håret, jag stortrivs. Det blev riktigt bra också, den enda som har klippt mej hela livet är min storasyster (hon har varit frisör) och en gång hade jag en mardröm om att någon annan än hon klippte mej, och jag mådde riktigt dåligt när jag satt i den frisörstolen :) Men se, det här gick ju bra!

Såå där, nu kom nästa kund, en tvättäkta nagelbitare, med de minsta nagelplattorna jag någonsin sett (glömde ta foto på hennes händer, men kom på det i sista sekund så jag fångade tummen på bild i alla fall!). Men ack så roligt vi hade, nästa gång ska hon låta mej "pynta" naglarna ännu mer, wee! Hennes vän Malin hade skadat sin nagel riktigt illa, som vi fixade till, stackarn hade riktigt ont. Min älskade Lina sprang förbi också, paketen på jobbet har en tendens att rycka med en nagel då och då, så den fixade jag också. Ska göra om hennes naglar på lördag och hon har gett mej FRIA HÄNDER!! Förstå att jag längtar till lördag :D

Vi behöver en prick över i:et här också, själklart rullade det in fler bokningar idag, tack alla som rekommenderar mig, ni är guld värda!!

Nagelbitare - före & efter

1 kommentar:

Anonym sa...

Hey Ho! Hadjer här, riktigt snygga naglar! Tack för det fina jobbet, jag är skitnöjd med mina naglar och alla tycker dem är jättefina! Riktigt fin bild är det som du lagt upp!

Vi ses fler gånger, kram //Hadjer