söndag 13 juni 2010

Återigen en härlig arbetsvecka! Jag uppskattar verkligen alla mina underbara kunder, att gå från jobbet och känna sig nöjd med arbetsdagen betyder allt. Eftersom jag trivs så bra gör det ingenting att dagarna blir vääldigt långa ibland :)

Nästa vecka har jag åtminstone tre stycken som vill ha dekorationsnaglar, superkul! Ska inhandla ännu fler färger imorgon, har kommit på hur mina egna naglar ska se ut på midsommar, så jag måste ha fler nyanser av silver och ljusrosa... Nyfikna? Ni får en bild nästa vecka ;) Den stora frågan är bara hur jag ska ha tid för mig själv :) Om ni vill ha midsommarfina tassar är det verkligen dags att boka tid nu, det kommer att vara fullt annars, så ring inom kort!

                                                     Midsommarblomster           web.telia.com

Inga kommentarer: