onsdag 23 juni 2010

Lyx lyx lyx

Jag tänkte att jag ska börja leva som jag lär, så jag drog på mig mina rosa diskhandskar som jag köpte här om dagen, mest som hjälp när jag ska städa efter midsommarfirandet, men ack så bra de är när man diskar! Så lägg ut en tjugolapp och städa som en tok, jag lovar att era naglar kommer att uppskatta det, händer och hud lika väl :) Superbra när man som jag har större glitter som endast är inbyggda med ett lager shine, de har en tendens att flyga av vid grovt handarbete..!

Idag har jag gjort fransar och ansikstbehandling, HUR LYXIG får man känna sig?!

Och jag är så glad att jag träffade dig idag Wirge, jag är supernöjd med fransarna, hade en toppenstund på din salong och är allmänt glad åt vårt prat! Ses snart igen ;)

Nu borde jag kanske sova?! Ska gå upp kl 05:00!

1 kommentar:

Wirge sa...

Hej!
Kan du lämna din email till mig-ska skicka bilder som jag har hittat.
min e yes4beauty@hotmail.com
MVH,Wirge