tisdag 27 april 2010

Uppskattad hjälp

Jag har gjort min första order i webshopen hos KN! Behöver ny gelé och Primer, superbra med webben när man inte har tid att ta sej iväg för att handla.

Jag är skyldig min pappa ett stort stort tack för gatuprataren jag har fått av honom, som jag hämtade idag! Vilken sponsring för mitt företag, jag blir ju nästan skyldig honom en manikyr! Jag har även pratat med Yasmin på salongen, hjälpsam som hon alltid är lovade hon att ringa och ordna ett plakat i tryck som kan sitta i gatuprataren. Nu går det framåt, det känns bra. Det är tufft nu och jag är så tacksam för all hjälp jag får.

På lördag ska jag flytta nagelbordet till salongen, till min hjälp har jag söta rara Lina, som jag erbjöd naglar för halva priset. Så om ni kan hjälpa mej med något, säg till! Tryck, tips, marknadsföring eller annat, jag står gärna till tjänst och gör naglar för ett utomordentligt pris!!

               Sannas naglar! Helvitt glitter + Baby Pink Builder

Inga kommentarer: