onsdag 21 april 2010

Tokfullt schema

Åh! Det är mycket nu, hjärnan måste verkligen vara med i svängarna, det är en hel del att tänka på, samtidigt som jag jobbar ska jag lära mej allt om att driva egen firma, ordna kunder, spåna på marknadsföring och allt som hör till + hinna sova ordentligt och få in en släng av träning i någon av luckorna..! Man kan säga att huvudvärken jag har idag inte är att leka med! Jag ska alldeles strax sätta mej ner och pyssla om mej själv, vässa och färga klorna lite!

Idag har jag varit i Täby Centrum och skrivit på hyreskontraktet! Jag har också fått inse att kommande månad blir mycket knaper, måste betala första hyran ur egen ficka eftersom företagskontot inte direkt är ekonomiskt uppbyggt, så att säga :) Bara därför har man tokmycket räkningar nu, ekonomi kan verkligen tära på en...

Min hyresvärd och blivande arbetskollega Yasmin är så otroligt hjälpsam, tusen tack för det! Hon tar bra hand om denna förvirrade nageltjej som är inne i första fasen av hela denna verksamhet, tack o lov för det!

Ta hand om er så länge!

Inga kommentarer: