tisdag 18 maj 2010

Det går bra!

Lite uppdatering kanske inte skulle skada, visst?!

Jag har nu suttit på salongen i två veckor (är inne på tredje veckan) och det knatar på! Kunder har jag så det räcker än så länge - så långt jag orkar vill säga. Det tar ju fortfarande tid, ett nytt set la jag idag på 2 timmar (lite skillnad från mitt första - 5 timmar!), men det är ju viktigt att vara noggrann, perfektionisten talar! Igår hade jag tre kunder, den fjärde hade avbokat vilket jag missade, och idag hann jag med två stycken innan jag skulle åka hem till snälla söta Camilla (även hon är nagelterapeut). Jag gjorde hennes naglar medan vi satt och pratade och hade en riktigt trevlig stund. Skönt att bolla lite med någon som varit inne i branschen ett tag, så jag fick lite tips av henne, guld värt!!

Imorgon bär det av till KNs stora kväll, jag läängtar. Ska köpa prylar hörrni, wee! Ni kanske längtar efter lite dekoration?!

;)

Inga kommentarer: